marți, 21 aprilie 2009

Cafea cu cardamom

Acum multi ani, cand abia incepusem sa lucrez, eram in cladirea Garii de Nord din Bucuresti. Am avut o colega de suferinta, care incepuse lucrul cam odata cu mine. Contabilitate. De multe ori ramaneam si peste program. Ne delectam amandoua cu cafeluta... Asa am ajuns sa descopar un sortiment de cafea 'Sultan' sau 'Sultana' cu cardamom. Mi s-a parut fantastica (eu nefiind cafegioaica de felul meu). Foarte aromata si tare (o faceam in cana), o sorbeam cu placere timp de jumatate de zi, caci altfel nu cred ca faceam fata volumului de munca uneori exagerat.

De atunci, n-am mai baut...

Pana acum. Cu o zi inainte de ziua sotului meu, pe 5 aprilie, am purces la un magazin de delicatese orientale aflat in Drumul Taberei nr 34. Si mi-am luat cafea proaspat rasnita la care vanzatorul, un tip deosebit, mi-a pus la gramaj, aceasta mirodenie. Si asa, acum cand am pofta de ceva deosebit, fac o cafeluta. Deocamdata o fca la un espresor mic, cadou primit de Radu. Dar atunci cand eram la Contabilitate in cladirea Garii, cafeaua mea era mult mai tare si mai aromata.

Pentru mica mea placere, e posibil sa revin la vechea mea reteta...

Si voi bea cu siguranta cu prima ocazie cu care voi avea timp, cafea la nisip. Mi se pare inca unul din micile delicii pe care oricine si le poate permite.

Va doresc o viata frumoasa si plina de arome!

Iar daca vreti sa vedeti ce si cum, despre cardamom, va las in compania http://www.condimenteweb.ro/index.php?module=fisaCondiment&cid=40

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu