vineri, 11 februarie 2011

Curcan... dupa un an!

Din cauza multor directii incare mi-am imprastiat energia, vreau sa catadicsesc sa mai scriu si pe-aici... nu de alta dar am multe spus, multe s-au intamplat, multe am descoperit sau am rezolvat (ca de altfel si pe alte bloguri).

Si cum spuneam in titlu, azi e zi de curcan! A descoperit Radu o reteta mai mult decat dementiala, la cuptor, cu vin mult. Se iau 1-2 sau mai multe bucati de pulpa de curcan si se lasa putin sa se odihneasca cu mirodenii, dupa care de baga la cuptor cu vin, ulei de masline, o ciupercuta si, daca ai chef, niscaiva ananas din conserva... Va garantez ca lipsa apei si prezenta vinului (periodic se scoate curcanul si se mai stropeste cu sosul din tava, vas roman sau yena) il fac apetisant si foooarte fraged.

Si cand te gandesti ca prima oara am mancat un curcan odios, numai fibra... si fara gust... acum chiar as manca numai pulpita... Balesc cand ma gandesc ce desfrau culinar ma va supune Radu diseara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu